Thursday, July 12, 2007

Metallica - one and unforgiven - yeah


Its true, most of users of Internet dont like Metallica any longer, because they are fighting piracy.

But we cant help to admin: they know how to play rock even if they today are middleaged men taking care of their families.

They are visiting Sweden now
and are hot stuff of that reason.

Talking about Metallica? Thats also a name of a little baby in Sweden.

If you read Swedish, here is a journalist trying to explain why Metallica is the greatest band (but the band is not, he is wrong).






Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

1 comment:

Anonymous said...

Ah!!!
Vad är det du säger!!!???
Jag är nästan hundra på att du går på känsla annars hade du inte reagerat på det som jag skrev.
För att kunna känna något tror jag att man känslomässigt måste ha upplevt det själv.
Så visst går du på känsla.
det tror jag iallafall!!!
Tusen tack för din komplimang.
Jag blev skitglad!!!!

jean:-)välkommen tillbaka